I’ll be back
Beste mensen,
Hartelijk dank voor de kaarten, telefoontjes, appjes, bezoeken en andere blijken van medeleven tijdens mijn langdurige verblijf in het ziekenhuis en de herstelperiode die daarop op volgde.
Zoals het er nu uitziet kan ik vanaf eind augustus weer het podium op.
Naast wat losse, maar interessante optredens maken we eerst de tournee met Herman Sandman af.
Begin volgend jaar bezoeken we een flink aantal theaters met de tour ‘Een centimeter roest is maar een millimeter staal’, waarbij ik begeleid wordt door pianist Bas Mulder.
Zie de agenda voor de data.