Nachtburgemeester

Afgelopen maandag werd Chris Garrit tot nachtburgemeester van Groningen verkozen.

Hij heeft een aantal erkende nachtbrakers om zich heen verzameld om hem van goede raad te voorzien: De Nachtwacht.

 Éen daarvan ben ik.

 

Tijdens de verkiezing heb ik een goed woordje voor hem gedaan. 

De toegewezen spreektijd was echter niet voldoende om het hele verhaal te doen.

Lees hier de volledige tekst.

Continue reading “Nachtburgemeester”

Nozems in de Silo

A.s. zaterdag 5 November spelen de Nozems in de nieuwe, uitgebreide bezetting in de Silo tijdens het maandelijkse Il Mondo Del Silo-dansfeest.

 

Achterweg 47

Groningen

aanvang 22.00 uur

entree 5 euro

 

 

Nieuwe clip is klaar

De clip voor onze nieuwe single ‘Ik Daans Deur’ is klaar. Regisseur Dirty Harry maakte er iets heel spectaculairs van: Enorme Nozems voor de nieuwe skyline van Groningen, inclusief Forum.

Bekijk ‘m hier: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-sY-3aey89Q[/youtube]

 

Nozems op Spotify

De CD ‘Over De Badde’ staat in zijn geheel op Spotify.

Alle nummers zijn daar te beluisteren en, tegen betaling, down te loaden.

www.spotify.com

 

Nozems op de radio dit weekend

Vrijdagmiddag is Bert Hadders in z’n eentje te gast in het programma Forum op Oog Radio. De uitzending is bij te wonen in de Openbare Bibliotheek te Groningen (17.00 uur)

 

Zaterdagmorgen tussen tien en twaalf zijn de Nozems (Bert, Johan en Wyno) te gast in het Radio Noordprogramma Noord op Stee (10.00 -12.00 uur) op het landgoed Verhildersum te Leens

Site design: Digital Magician